Takeda to firma, która bardzo dużo wymaga od samej siebie. Nasza organizacja pracy i sposób, w jaki operujemy na światowych rynkach to przemyślana, wciąż udoskonalana strategia. Tym bardziej doceniamy współpracę z ShareSpace, które nie tylko znalazło dla nas odpowiednią przestrzeń do pracy, ale równocześnie spełniło nasze wysokie wymagania.
Takeda to jeden ze światowych liderów branży farmaceutycznej. Specjalizuje się m.in. w dostarczaniu rozwiązań z zakresu onkologii, neuronauki, gastroenterologii i chorób rzadkich. Od momentu powstania ponad 250 lat temu (!), w 1781 roku, Takeda zapewnia pacjentom na całym świecie unikatowe rozwiązania zdrowotne i ratujące życie. Firma obecna jest na ponad 80 światowych rynkach. W 2018 roku zanotowała ponad 19 mld dolarów zysku.
W swojej działalności Takeda kieruje się japońską maksymą pracowitości i solidności. Nieustannie udoskonala jakość swoich produktów i usług, zgodnie z biznesową filozofią Kaizen.
Wyzwanie
Firma poszukiwała przestrzeni, w której specjaliści z zakresu marketingu mogliby pracować nad wspólnym projektem z partnerem z branży konsultingowej. Przestrzeń ta służyłaby jako centrum badań rynkowych, gdzie odbywałyby się panele konsumenckie i spotkania ekspertów w niewielkich grupach od 3 do 6 osób.
Takeda zwróciła się do ShareSpace o pomoc w znalezieniu odpowiedniego biura i przeprowadzenie całego procesu wynajmu.
Poszukiwana przez Takedę przestrzeń biurowa musiała być łatwo adaptowalna do zmieniających się wymagań klienta i przystosowana do jednoczesnej pracy kilku mniejszych zespołów. Biuro miało zapewniać dyskretną i komfortową atmosferę sprzyjającą niezakłóconej pracy. Takeda oczekiwała również stałego i nielimitowanego dostępu do sal konferencyjnych, co jest dość niestandardową usługą w branży wynajmu biur.
Warunkiem klienta była również lokalizacja w centrum Warszawy, z dobrym dostępem do komunikacji publicznej i szybkim dojazdem na lotnisko.
Nasze rozwiązanie
Aby sprostać wymaganiom Takedy, nasz zespół doradców wykorzystał potencjał wyszukiwarki ShareSpace oraz stale aktualizowanej bazy danych. Dzięki temu byliśmy w stanie znaleźć odpowiednią przestrzeń biurową wraz z dostępnością i ceną w czasie rzeczywistym. Naszym priorytetem była lokalizacja, wygoda i funkcjonalność wnętrz. Wzięliśmy pod uwagę również napięty budżet.
Znajomość rynku pozwoliła nam szybko znaleźć odpowiednie biuro oraz wynegocjować atrakcyjną stawkę za wynajem przestrzeni.
Rezultaty
Zaoferowaliśmy Takedzie biuro w budynku Zebra Tower (operator przestrzeni: BusinessLink), zlokalizowane w centrum Warszawy.
Budynek oferuje najwyższy standard na rynku i posiada certyfikat LEED. Znajduje się w prestiżowej lokalizacji – ma swoje własne wejście do metra Politechnika i jest znakomicie skomunikowany z resztą miasta. Pozwala dotrzeć na warszawskie lotnisko Chopina w niecałe 15 minut.
Zebra Tower dysponuje również parkingiem dla rowerów i prysznicami, a zastosowane w budynku energooszczędne rozwiązania sprawiają, że jest to jeden z bardziej przyjaznych środowisku biurowców w Warszawie.
Sprawdź, jakie biuro w Warszawie możemy znaleźć dla Twojej firmy. Skorzystaj z naszej wyszukiwarki lub skontaktuj się bezpośrednio z doradcą ShareSpace.