Spotkaliśmy się z Bogdanem Bancila, menedżerem warszawskiego Hub’u DIGITALL, w ich nowym biurze. Chcieliśmy dowiedzieć się więcej o ich firmie, oczekiwaniach względem przestrzeni do pracy oraz zapytaliśmy jak współpraca z ShareSpace usprawniła znalezienie ich nowego biura.
DIGITALL jest wiodącą europejską firmą technologiczną i konsultingową oferującą szereg innowacyjnych produktów, usług i rozwiązań w obszarach CRM & Workplace, Data & AI, Cloud & Managed Services, Cyber Bezpieczeństwa oraz Usług Technologicznych. Niedawno firma umocniła swoją pozycję w regionie CEE, otwierając swój pierwszy polski oddział w warszawskim Mennica Legacy Tower. Dzięki ShareSpace, znalezienie nowego biura zajęło zaledwie 2 godziny, a sfinalizowanie całej transakcji trwało łącznie 3 dni.
“Nasza nowa przestrzeń biurowa jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni
w tygodniu; to bardzo istotne z uwagi na naszych pracowników. Pracujemy w obszarze transformacji cyfrowych w wielu krajach, na różnych kontynentach i w różnych strefach czasowych, zatem ciągły dostęp do biura jest tutaj kluczowy.”
– Bogdan Bancila, manadżer warszawskiego Hub’u DIGITALL
Zanim porozmawiamy o samym poszukiwaniu biura, czy możesz opowiedzieć nam trochę więcej o DIGITALL?
DIGITALL to wiodąca europejska firma technologiczna i konsultingowa, która dostarcza przedsiębiorstwom najnowsze rozwiązania z obszarów Digital Transformation & Digital Cloud Experience. Zajmujemy się digitalizacją i zabezpieczaniem klientów, pracowników oraz danych. Nasi klienci powierzają nam kwestie bezpiecznego przekształcania ich podstawowych procesów biznesowych w przestrzeni cyfrowej. Wykorzystujemy najlepsze technologie partnerów oraz własne innowacyjne rozwiązania, wdrażane przez nasze doświadczone zespoły. Robimy wszystko, aby każdy nasz klient stawał się liderem swojej branży i rozwijał swoją działalność na skalę globalną.
Jak opisałbyś model pracy w Waszej firmie?
Wierzymy w przyszłościowość pracy hybrydowej. To model, który zapewnia pracownikom większą elastyczność i możliwość znalezienia odpowiedniej równowagi pomiędzy życiem zawodowym, a prywatnym. Stosujemy go we wszystkich naszych lokalizacjach, zatem każdy pracownik może wybrać i ustalić odpowiednie dla siebie ramy pracy, zarówno pod względem godzin, jak i lokalizacji.
DIGITALL ma ponad 28 biur w 13 krajach w Europie i Ameryce Północnej, a ostatnio rozszerzył swoją działalność również na Polskę, zapowiadając rekrutację na kilka stanowisk. Co sprawia, że Twoja firma jest tak atrakcyjnym miejscem pracy?
DIGITALL działa na skalę globalną, zatrudniając 1 500 osób. W 2021 roku, w ciągu niespełna 6 miesięcy, zatrudniliśmy ponad 400 nowych ekspertów, i wciąż powiększamy nasz globalny zespół.
Oferujemy elastyczne warunki, a ponadto mamy kilka świetnych programów i świadczeń, które tworzą atrakcyjne środowisko pracy dla naszych pracowników. Przykładem może być program “Welcome Back”, uruchomiony w 2022 r., który wspiera kobiety w powrocie do pracy po urlopie macierzyńskim lub dłuższej przerwie w karierze. Program jest dostępny w każdym biurze, w tym w naszym Hubie w Warszawie.
W tym roku zostaliśmy wyróżnieni jako Top Digital Transformation Services Provider – Pan-European za wybitne osiągnięcia i nasz wkład w sferę transformacji cyfrowej w regionie CEE podczas konkursu CEE Business Services Awards w Warszawie. W latach 2022 i 2021 DIGITALL zostało uznane przez magazyn Focus za jednego z najlepszych pracodawców w kategorii firm średniego rozmiaru w Niemczech. W tych samych latach Handelsblatt Fair Company (największe stowarzyszenie pracodawców w Niemczech, działające na rzecz sprawiedliwych warunków pracy) uznała DIGITALL za “Fair Company”. W 2021 roku otrzymaliśmy dwie nagrody za nasz Program dla Młodych Talentów i zostaliśmy uznani za firmę oferującą najlepsze warunki i możliwości szkoleniowe dla młodych pracowników. W ubiegłym roku znaleźliśmy się również w rankingu firm najbardziej przyjaznych rodzinie.
Jakie były oczekiwania DIGITALL – “europejskiego lidera w dziedzinie Digital Transformation & Cloud Experience” względem nowego biura w Warszawie?
Chcemy zapewnić naszym ekspertom przyjazne środowisko pracy i sprawić, aby w biurze poczuli się jak w swoim drugim domu. Szukając nowego biura, zależy nam na wieloprzestrzennych układach pięter w budynkach klasy A. Równie ważna jest lokalizacja w okolicy przystanków transportu publicznego, które znacznie ułatwiają pracę w modelu hybrydowym. Idealne biuro to dla nas połączenie przestrzeni wspólnych, do spotkań i współpracy oraz przestrzeni do pracy indywidualnej. Zależy nam też na dedykowanych biurach z dużą ilością okien oraz infrastrukturze sieci kablowej CAT 6 lub wyższej.
W jaki sposób biuro, które znaleźliście dzięki ShareSpace, spełnia te oczekiwania?
Nowe biuro w WeWork Mennica Legacy Tower odpowiada na wszystkie nasze potrzeby. To świetna przestrzeń do współpracy – co widzimy już teraz. Mamy tu dostęp do wielu sal konferencyjnych, a także przestrzenie do spotkań z klientami. To też po prostu fajne miejsce do pracy – można nawiązać kontakty z innymi firmami, a w niektórych częściach biura można organizować np. wspólne gry. To było dokładnie to czego szukaliśmy, co więcej, poszukiwania zajęły tylko parę godzin. Ze względu transport publiczny, zależało nam również na lokalizacji w samym sercu Warszawy.
W jaki sposób korzystanie z ShareSpace zoptymalizowało Wasz proces wyszukiwania biura?
Cytując to, co powiedział Yordan Ginev, Chief HR and Supply Chain Officer w DIGITALL, znalezienie biura z ShareSpace zajęło zaledwie kilka godzin. Doradca ShareSpace przygotował dla nas kilka opcji zgodnych z naszymi wymaganiami, i tak po dwóch godzinach wybraliśmy nasze nowe biuro. Wszyscy jesteśmy z niego naprawdę zadowoleni.
Jak praca z biura wpływa na ekspertów DIGITALL? Czy przyczynia się do poprawy ich produktywności i większej satysfakcji z pracy?
Choć oczywistym priorytetem DIGITALL w czasie pandemii było zapewnienie bezpieczeństwa naszemu globalnemu zespołowi, nie chcieliśmy też zapominać o spotkaniach w biurze i integracji zespołu. Wirtualna komunikacja i współpraca są dobre, ale rzeczywisty kontakt z drugim człowiekiem jest równie ważny. Chcemy stworzyć dogodne warunki i utrzymywać komunikację na wysokim poziomie. Aby lepiej ze sobą współpracować, ważne są okazjonalne spotkania – dzięki nim możemy w pełni wykorzystać różnorodność naszych kultur.
Choć dopiero co otworzyliśmy nasz warszawski Hub na początku maja, jestem przekonany, że eksperci, których wkrótce zatrudnimy, będą chętnie spotykać się w nowym biurze. Jestem pewien, że nasz zespół pozytywnie oceni możliwość współpracy w przestrzeni dostępnej dla nich 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Czy poleciłbyś ShareSpace innym firmom z branży IT Service & IT Consulting poszukującym biura?
Absolutnie, w zasadzie już to zrobiliśmy, i oni również dołączyli do WeWork.
Znajdź biuro do wynajęcia z ShareSpace
ShareSpace to pierwszy na świecie kompleksowy rynek wynajmu powierzchni biurowych łączący firmy z operatorami tradycyjnych i elastycznych powierzchni. ShareSpace stworzył kompleksowy proces wynajmu, który obejmuje wyszukiwarkę z dostępnością biur i cenami w czasie rzeczywistym oraz funkcjonalny panel komunikacyjny. Firma jest pionierem w wykorzystaniu technologii blockchain do bezpiecznego podpisywania umów online.
Użyj naszej wyszukiwarki żeby znaleźć coworking w Warszawie lub biuro do wynajęcia w Warszawie.